Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Yle TV2, tammikuu 2021
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 297 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Hiihdon MC: Tour de Ski, loppunoususu10.1.2021 13:411 060 000895 00017 %74 %
2.Hiihdon MC: Miesten viestisu24.1.2021 11:391 138 000883 00017 %74 %
3.Hiihdon MC: Naisten viestisu24.1.2021 10:28972 000779 00015 %72 %
4.Urheilustudiosu24.1.2021 11:32762 000757 00014 %71 %
5.Hiihdon MC: Miesten yhdistelmäkilpailula23.1.2021 13:571 025 000735 00014 %70 %
6.Hiihdon MC: Tour de Ski, naisten 10 kmsu3.1.2021 16:23868 000724 00014 %50 %
7.Yhdistetyn MC: Seefeldsu31.1.2021 16:27964 000703 00013 %51 %
8.Urheilustudio: ja MM-rallisu24.1.2021 13:08813 000703 00013 %64 %
9.Hiihdon MC: Sprintitsu31.1.2021 14:251 024 000696 00013 %59 %
10.Yhdistetyn MC: Joukkuesprintin hiihto-osuusla23.1.2021 16:17782 000686 00013 %60 %
11.Hiihdon MC: Naisten 10 kmla30.1.2021 15:49864 000667 00013 %59 %
12.Yhdistetyn MC: Val di Fiemmesu17.1.2021 14:12749 000648 00012 %64 %
13.Hiihdon MC: Tour de Ski, miesten 15 kmke6.1.2021 15:32853 000645 00012 %53 %
14.Urheilugaala 2021to14.1.2021 20:001 229 000637 00012 %32 %
15.Hiihdon MC: Miesten 15 kmla30.1.2021 14:26790 000633 00012 %68 %
16.Yhdistetyn MC: Hiihto-osuus 10 kmsu24.1.2021 14:38750 000599 00011 %55 %
17.Hiihdon MC: Naisten yhdistelmäkilpailula23.1.2021 11:28800 000597 00011 %68 %
18.Ampumahiihdon MC: Naisten yhteislähtöla23.1.2021 15:35690 000567 00011 %60 %
19.Ampumahiihdon MC: Pariviestisu10.1.2021 15:36716 000555 00010 %46 %
20.Mäkihypyn MC: Innsbrucksu3.1.2021 15:45689 000544 00010 %42 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.