Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
TLC, joulukuu 2021
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 297 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.90 päivää morsiamena: Sinkkuelämääsu12.12.2021 21:00125 00072 0001 %4 %
2.90 päivää morsiamenati14.12.2021 20:00153 00070 0001 %4 %
3.90 päivää morsiamena: Häiden jälkeenpe17.12.2021 20:02137 00065 0001 %4 %
4.90 päivää morsiamena: Sinkkuelämää: Jälksu12.12.2021 22:0198 00055 0001 %4 %
5.Tohtori Paisela11.12.2021 21:03103 00053 0001 %3 %
6.Satakiloiset siskotke8.12.2021 20:0081 00047 0001 %3 %
7.90 päivää morsiamena: Häiden jälkeen: Jäpe31.12.2021 22:0068 00037 0001 %3 %
8.The Hair Loss Clinicma20.12.2021 21:0183 00037 0001 %2 %
9.Sisarvaimotti28.12.2021 22:0056 00037 0001 %3 %
10.Hengenvaarallisesti lihavasu5.12.2021 12:4489 00037 0001 %4 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.