Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Yle TV2, joulukuu 2021
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 297 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Hiihdon MC, Tour de Ski, miesten 15 kmke29.12.2021 16:021 030 000743 00014 %62 %
2.Hiihdon MC, naisten 10 km yhteislähtöpe31.12.2021 16:24850 000696 00013 %62 %
3.Lumiukkope24.12.2021 11:29843 000690 00013 %56 %
4.Hiihdon MC, naisten viesti 4 x 5 kmsu5.12.2021 12:43726 000592 00011 %69 %
5.Hiihdon MC, Tour de Ski, naisten 10 km ke29.12.2021 14:25790 000571 00011 %68 %
6.Hiihdon MC, miesten viesti 4 x 7,5 kmsu5.12.2021 10:18735 000553 00010 %62 %
7.Hiihdon MC, naisten 10 km su12.12.2021 14:58731 000552 00010 %47 %
8.Ampumahiihdon MC, naisten viestisu5.12.2021 13:43729 000546 00010 %61 %
9.Joulupukin Kuuma linja 2021: Joulupukin Kuuma linjpe24.12.2021 09:42697 000545 00010 %58 %
10.Alppihiihdon MC, N pujottelu, 2. kierroske29.12.2021 15:36632 000543 00010 %60 %
11.Hiihdon MC, Tour de Ski, sprinttihiihdotti28.12.2021 14:57812 000538 00010 %62 %
12.Reppu-Hepun ja Botin joulupe24.12.2021 10:25589 000509 00010 %54 %
13.Hiihdon MC, miesten 15 km su12.12.2021 12:45696 000495 0009 %61 %
14.Ampumahiihdon MC, naisten takaa-ajola4.12.2021 13:58612 000494 0009 %65 %
15.Helskyn tarinape24.12.2021 09:20574 000493 0009 %57 %
16.Hiihdon MC, miesten 15 km yhteislähtöpe31.12.2021 13:50671 000490 0009 %62 %
17.Urheilustudiosu12.12.2021 13:56521 000487 0009 %58 %
18.Ampumahiihdon MC, miesten viestisu12.12.2021 14:07615 000475 0009 %51 %
19.Yhdistetyn MC, miehet 10 kmsu19.12.2021 16:32568 000467 0009 %38 %
20.Hiihdon MC, sprinttihiihdotla11.12.2021 15:14752 000466 0009 %46 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.