Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Kutonen, maaliskuu 2021
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 297 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Top Gearma8.3.2021 21:00167 00084 0002 %5 %
2.Löytöretki tuntemattomaan: Kuoleman jälksu14.3.2021 17:05142 00075 0001 %6 %
3.Snooker: Gibraltar Openin loppuottelusu7.3.2021 22:00168 00073 0001 %6 %
4.Snooker: Gibraltar Openin puolivälieräla6.3.2021 21:00116 00062 0001 %3 %
5.Elokuva: BlacKkKlansmanpe19.3.2021 21:00190 00061 0001 %4 %
6.TOP 10 tennislyönnitla6.3.2021 22:5758 00056 0001 %5 %
7.Menneisyyden mysteeritla20.3.2021 18:02102 00054 0001 %4 %
8.Snooker:Gibraltar Openpe5.3.2021 20:30213 00054 0001 %4 %
9.Elokuva: Bastille Daype12.3.2021 21:00161 00052 0001 %3 %
10.Alaska: Viimeinen rintamama1.3.2021 11:3781 00050 0001 %18 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.