Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Yle TV2, maaliskuu 2021
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 297 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Hiihdon MM: Miesten 50 kmsu7.3.2021 13:551 904 0001 304 00025 %77 %
2.Urheilustudio: MM-hiihdotsu7.3.2021 16:291 395 0001 095 00021 %66 %
3.Hiihdon MM: Naisten 30 kmla6.3.2021 13:251 377 000999 00019 %76 %
4.Hiihdon MM: M viestipe5.3.2021 14:091 414 000996 00019 %83 %
5.Hiihdon MM: M yhdistetyn parisprintin hiihto-osuusla6.3.2021 15:561 109 000911 00017 %68 %
6.Ampumahiihdon MC: Miesten takaa-ajokilpailusu7.3.2021 17:071 017 000835 00016 %54 %
7.Hiihdon MM: N viestito4.3.2021 14:091 038 000824 00016 %80 %
8.Hiihdon MC: Miesten 50 kmsu14.3.2021 11:301 161 000761 00014 %71 %
9.Hiihdon MM: Miesten 15 kmke3.3.2021 14:10904 000735 00014 %78 %
10.Hiihdon MM: M yhdistetyn hiihto-osuus 10 kmto4.3.2021 16:12887 000734 00014 %59 %
11.Hiihdon MM: Naisten 10 km ti2.3.2021 14:12933 000732 00014 %80 %
12.Hiihdon MC: Naisten 30 kmsu14.3.2021 09:58911 000714 00013 %70 %
13.Hiihdon MC: Naisten 10 kmla13.3.2021 16:24903 000674 00013 %55 %
14.Yleisurheilun halli-EMsu7.3.2021 17:551 448 000627 00012 %33 %
15.Urheilustudio: Urheilustudio 14.3.su14.3.2021 10:52587 000626 00012 %67 %
16.Ampumahiihdon MC: Naisten takaa-ajokilpailusu7.3.2021 12:57786 000622 00012 %63 %
17.Ampumahiihdon MC: Miesten pikamatkala6.3.2021 16:34979 000620 00012 %49 %
18.Hiihdon SM su28.3.2021 10:09892 000603 00011 %64 %
19.Hiihdon MC: Miesten 15 kmla13.3.2021 12:36803 000600 00011 %71 %
20.Hiihdon MM: M yhdistetyn parisprintin mäkiosuus Hla6.3.2021 10:56745 000554 00010 %63 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.