Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset ohjelmatyypeittäin
Urheiluohjelmat, tammikuu 2015
Kohderyhmä: Kaikki 10 vuotta täyttäneet
Väestö: 4 821 000
#OhjelmaKanavaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.UrheiluruutuYLE TV1ma19.1.2015 20:55807 000872 00018 %40 %
2.Suomen Urheilugaala YLE TV2ti13.1.2015 20:001 614 000844 00018 %37 %
3.Ampumahiihdon MC: Naisten takaa-ajoYLE TV2la24.1.2015 16:26807 000652 00014 %51 %
4.Ampumahiihdon MC: Naisten yhteislähtöYLE TV2su11.1.2015 12:10790 000647 00013 %62 %
5.MTV Sport UutisetMTV3to1.1.2015 19:07573 000534 00011 %29 %
6.Hiihdon SM YLE TV2la31.1.2015 12:29707 000444 0009 %55 %
7.Hiihdon Suomen CupYLE TV2su18.1.2015 11:55605 000421 0009 %49 %
8.Ampumahiihdon MC: Naisten pikamatkaYLE TV2pe23.1.2015 15:25662 000410 0009 %51 %
9.Ampumahiihdon MC: Miesten yhteislähtöYLE TV2su11.1.2015 15:10506 000350 0007 %32 %
10.Ampumahiihdon MC: Naisten viestiYLE TV2su25.1.2015 18:16538 000350 0007 %21 %
11.UrheiluviikonloppuYLE TV2la24.1.2015 16:11411 000306 0006 %33 %
12.Ampumahiihdon MC: Miesten viestiYLE TV2su25.1.2015 11:41500 000283 0006 %35 %
13.Mäkihypyn maailmancupMTV3ma5.1.2015 20:00573 000258 0005 %14 %
14.Ampumahiihdon MC: Miesten pikamatkaYLE TV2la17.1.2015 15:22472 000254 0005 %31 %
15.Taitoluistelun EM: Naisten vapaaohjelmaYLE TV2la31.1.2015 14:50573 000243 0005 %30 %
16.MotorSportYLE TV2la24.1.2015 15:45337 000236 0005 %30 %
17.Ampumahiihdon MC: Miesten takaa-ajoYLE TV2la24.1.2015 14:27338 000235 0005 %30 %
18.Hiihdon Suomen Cup: Hiihdon Suomen Cup YLE TV2la17.1.2015 10:55354 000230 0005 %41 %
19.Lumilautailun MM: HalfpipeYLE TV2su18.1.2015 14:10392 000228 0005 %27 %
20.Freestylen MM: SkicrossYLE TV2la24.1.2015 15:10308 000217 0005 %28 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.