Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset ohjelmatyypeittäin
Urheiluohjelmat, helmikuu 2015
Kohderyhmä: Kaikki 10 vuotta täyttäneet
Väestö: 4 821 000
#OhjelmaKanavaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Hiihdon MM: JoukkueviestikilpailuYLE TV2su22.2.2015 15:161 260 000955 00020 %67 %
2.Hiihdon MM: Naisten 30 km (p)YLE TV2la28.2.2015 13:551 294 000940 00020 %76 %
3.UrheiluruutuYLE TV1ma2.2.2015 20:55906 000934 00019 %43 %
4.Hiihdon MM: Miesten yhdistelmäkilpailuYLE TV2la21.2.2015 15:271 365 000929 00019 %68 %
5.Hiihdon MM: SprinttihiihdotYLE TV1to19.2.2015 17:001 261 000912 00019 %65 %
6.Hiihdon MM: Naisten yhdistelmäkilpailuYLE TV2la21.2.2015 13:571 123 000815 00017 %71 %
7.Hiihdon MM: JoukkeviestikarsintaYLE TV2su22.2.2015 13:241 289 000794 00016 %65 %
8.Hiihdon MM: Miesten viestiYLE TV2pe27.2.2015 14:231 205 000781 00016 %78 %
9.Hiihdon MM: Naisten viestiYLE TV2to26.2.2015 14:231 032 000732 00015 %78 %
10.Hiihdon MM: Naisten 10 km (v)YLE TV2ti24.2.2015 14:26957 000721 00015 %76 %
11.TalvistudioYLE TV2la28.2.2015 15:44841 000702 00015 %62 %
12.Ampumahiihdon MC: Naisten takaa-ajoYLE TV2su8.2.2015 13:57828 000665 00014 %64 %
13.Hiihdon MM: Miesten 15 km (v)YLE TV2ke25.2.2015 14:201 005 000649 00013 %74 %
14.Hiihdon MM: Yhdistetyn viestihiihtoYLE TV2su22.2.2015 16:51944 000634 00013 %44 %
15.Hiihdon MM: Miesten mäkikilpailuYLE TV2la21.2.2015 17:271 183 000617 00013 %39 %
16.Hiihdon MM: Yhdistetyn hiihtoYLE TV1pe20.2.2015 17:00858 000550 00011 %46 %
17.Hiihdon SM YLE TV2su1.2.2015 10:32855 000536 00011 %53 %
18.Hiihdon MM: Yhdistetyn joukkuesprinttihiihtoYLE TV2la28.2.2015 16:53843 000494 00010 %42 %
19.Ampumahiihdon MC: Naisten pikamatkaYLE TV2la14.2.2015 12:11717 000456 0009 %57 %
20.Hiihdon MM: Sekajoukkueiden mäkihyppyYLE TV2su22.2.2015 17:521 148 000451 0009 %24 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.