Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset ohjelmatyypeittäin
Kotimainen fiktio, helmikuu 2015
Kohderyhmä: Kaikki 10 vuotta täyttäneet
Väestö: 4 821 000
#OhjelmaKanavaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Salatut elämätMTV3ti3.2.2015 19:29983 000827 00017 %44 %
2.Syke (12)YLE TV2ke11.2.2015 21:00724 000563 00012 %25 %
3.Kalevala- Väinämöisen uusi laulu esittely (7)YLE TV1to12.2.2015 17:56415 000480 00010 %38 %
4.Uusi päivä (S)YLE TV2ti17.2.2015 20:00473 000434 0009 %21 %
5.Talvisota (12)YLE TV1to5.2.2015 18:59578 000333 0007 %20 %
6.Kätevän emännän juhlat (S)YLE TV2to26.2.2015 21:00430 000289 0006 %14 %
7.Roba (2. es.)MTV3ti24.2.2015 20:59410 000226 0005 %10 %
8.Kalevala - Väinämöisen uusi laulu (12)YLE TV1su22.2.2015 21:05458 000152 0003 %8 %
9.Tulossa: NapamiehetNelonenla28.2.2015 17:4979 00090 0002 %7 %
10.Kumman kaaLIVpe6.2.2015 21:30154 00086 0002 %5 %
11.Pasila 2.5 - The Spin-Off (7)YLE TV2to12.2.2015 20:3098 00072 0001 %3 %
12.Kimmo (7)YLE TV2su1.2.2015 23:4080 00048 0001 %8 %
13.Jopet-showJIMla7.2.2015 01:1532 00021 0000 %11 %
14.KäenpesäLIVto19.2.2015 02:1720 00016 0000 %16 %
15.Uusi Kino: Largo (S)YLE Teemasu15.2.2015 00:5411 0006 0000 %2 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.