Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset ohjelmatyypeittäin
Urheiluohjelmat, marraskuu 2019
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 266 000
#OhjelmaKanavaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Jalkapallon EM-karsinnat: Suomi - LiechtNelonenpe15.11.2019 18:461 879 0001 023 00019 %52 %
2.UrheiluruutuYLE TV1ti26.11.2019 20:55804 000818 00016 %45 %
3.Tulosruutu MTV3ti26.11.2019 19:20600 000591 00011 %44 %
4.Jääkiekon EHT-turnaus: FIN - SWEYLE TV2su10.11.2019 17:001 329 000570 00011 %33 %
5.Urheiluextra MTV3su24.11.2019 19:20539 000518 00010 %30 %
6.Hiihdon maailmancup: Miesten 15 km (p)YLE TV2la30.11.2019 12:29744 000502 00010 %67 %
7.Jääkiekon EHT-turnaus: FIN - CZEYLE TV2la9.11.2019 17:041 132 000456 0009 %31 %
8.F1 Extra MTV3su3.11.2019 19:20512 000452 0009 %27 %
9.Hiihdon Suomen Cup: SprinttikilpailutYLE TV2su24.11.2019 12:09690 000451 0009 %60 %
10.Jalkapallon EM-karsinnat: Kreikka - SuomNelonenma18.11.2019 21:381 051 000447 0008 %35 %
11.Hiihdon maailmancup: Naisten 10 km (p)YLE TV2la30.11.2019 10:45603 000431 0008 %64 %
12.Yhdistetyn SM : Hiihto-osuusYLE TV2su24.11.2019 15:10528 000413 0008 %46 %
13.Hiihdon Suomen Cup: Naisten viestiYLE TV2su3.11.2019 11:59550 000408 0008 %50 %
14.Ampumahiihdon MC: SekaviestiYLE TV2la30.11.2019 15:54648 000395 0007 %41 %
15.Jääkiekon EHT-turnaus: RUS - FINYLE TV2to7.11.2019 18:001 127 000394 0007 %24 %
16.Urheilustudio: LevilläYLE TV2su24.11.2019 14:00385 000363 0007 %51 %
17.Ampumahiihdon MC: PariviestiYLE TV2la30.11.2019 14:09516 000354 0007 %48 %
18.UrheilustudioYLE TV2la30.11.2019 12:11417 000349 0007 %59 %
19.Hiihdon maailmancup: Sprintit (p)YLE TV2pe29.11.2019 13:26549 000343 0007 %58 %
20.Hiihdon Suomen Cup: Miesten viestiYLE TV2su3.11.2019 10:50535 000340 0006 %45 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.