Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset ohjelmatyypeittäin
Urheiluohjelmat, joulukuu 2019
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 266 000
#OhjelmaKanavaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.UrheiluruutuYLE TV1ti3.12.2019 20:55875 000894 00017 %50 %
2.Ampumahiihdon MC: Naisten takaa-ajokilpailuYLE TV2su15.12.2019 12:53755 000645 00012 %69 %
3.Hiihdon MC: Tour de Ski, miesten 15 kmYLE TV2la28.12.2019 15:09766 000619 00012 %54 %
4.Jääkiekon U20 MM: KAZ - FINYLE TV2su29.12.2019 15:461 252 000617 00012 %44 %
5.Hiihdon maailmancup: M 15 km (v) takaa-ajoYLE TV2su1.12.2019 12:21867 000611 00012 %66 %
6.Tulosruutu MTV3ma2.12.2019 19:21593 000600 00011 %45 %
7.Ampumahiihdon MC: Naisten yhteislähtöYLE TV2su22.12.2019 15:10748 000598 00011 %60 %
8.Yhdistetyn MC: RamsauYLE TV2su22.12.2019 15:57688 000578 00011 %57 %
9.Hiihdon MC: Miesten viestiYLE TV2su8.12.2019 12:42803 000564 00011 %65 %
10.Hiihdon maailmancup: N 10 km (v) takaa-ajoYLE TV2su1.12.2019 11:08713 000563 00011 %65 %
11.Jääkiekon U20 MM: FIN - SVKYLE TV2la28.12.2019 15:561 259 000560 00011 %41 %
12.Hiihdon MC: Tour de Ski, naisten 10 kmYLE TV2ti31.12.2019 16:15772 000550 00010 %53 %
13.Hiihdon MC: Tour de Ski, sprintitYLE TV2su29.12.2019 12:18857 000547 00010 %56 %
14.Hiihdon MC: Naisten 10 kmYLE TV2su15.12.2019 11:44761 000546 00010 %62 %
15.Jääkiekon U20 MM: SWE - FINYLE TV2to26.12.2019 19:451 277 000544 00010 %29 %
16.Hiihdon MC: Naisten viestiYLE TV2su8.12.2019 11:11704 000524 00010 %65 %
17.Jääkiekon U20 MM: FIN - SUIYLE TV2ti31.12.2019 19:501 105 000519 00010 %33 %
18.Ampumahiihdon MC: Naisten pikakilpailuYLE TV2su1.12.2019 16:26769 000513 00010 %39 %
19.Hiihdon MC: Miesten 15 kmYLE TV2su15.12.2019 16:34676 000496 0009 %39 %
20.UrheilustudioYLE TV2su1.12.2019 11:46625 000489 0009 %58 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.