Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen vuosiSeuraava vuosi
Vuoden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Nelonen, vuosi 2009
Kohderyhmä: Kaikki 10 vuotta täyttäneet
Väestö: 4 698 000
#OhjelmaPäiväKelloKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Talent Suomisu22.11.2009 19:321 076 00023 %43 %
2.SM-liiga: 4. finaali Kärpät - JYPti14.4.2009 20:21654 00014 %32 %
3.Kuorosotasu15.2.2009 19:31588 00013 %29 %
4.Elokuva: Ganessu18.10.2009 21:00521 00011 %25 %
5.Jussi Gaala 2009su1.2.2009 20:59517 00011 %29 %
6.Wipeoutsu29.11.2009 19:59513 00011 %23 %
7.Nelosen uutisetti14.4.2009 20:09483 00010 %25 %
8.Nelosen sääti14.4.2009 20:19473 00010 %25 %
9.Elokuva: Mr. & Mrs. Smith (K15)su19.4.2009 21:00463 00010 %25 %
10.SM-liiga: 1. finaali JYP - Kärpätke8.4.2009 20:13460 00010 %24 %
11.Hauskat kotivideotpe23.10.2009 20:00450 00010 %25 %
12.Elokuva: Bruce - taivaanlahjasu4.1.2009 20:59448 00010 %24 %
13.Elokuva: Da Vinci -koodi (K15)su29.11.2009 21:01444 0009 %23 %
14.Suomen Huippumalli haussama15.6.2009 20:03432 0009 %24 %
15.SM-liiga: 2. finaali Kärpät - JYPpe10.4.2009 20:10430 0009 %25 %
16.Täydelliset naisetma30.11.2009 21:00430 0009 %20 %
17.Elokuva: Shooter - takaa-ajettu (K15)su13.12.2009 21:02429 0009 %25 %
18.Elokuva: Panttivanki (K15)su1.11.2009 21:00428 0009 %22 %
19.Elokuva: Tyttö sinä olet tähtisu8.2.2009 20:59425 0009 %24 %
20.Elokuva: Pirates of the Caribbean: Mustasu17.5.2009 21:00420 0009 %28 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.