Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen vuosiSeuraava vuosi
Vuoden katsotuimmat lähetykset kanavittain
MTV Sub, vuosi 2009
Kohderyhmä: Kaikki 10 vuotta täyttäneet
Väestö: 4 698 000
#OhjelmaPäiväKelloKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Big Brother -finaalisu29.11.2009 21:04784 00017 %33 %
2.Big Brotherke26.8.2009 22:01634 00013 %37 %
3.Big Brother 2009 alkaake26.8.2009 21:00632 00013 %31 %
4.Big Brother Talk Showsu15.11.2009 21:03631 00013 %29 %
5.Big Brother: Häät talossasu22.11.2009 19:59391 0008 %15 %
6.Elokuva: Valehtelija, valehtelijama22.6.2009 21:00361 0008 %23 %
7.Elokuva: Poliisiopisto 3: Jatkokoulutuksessake17.6.2009 21:01347 0007 %22 %
8.Elokuva: Ocean's Eleven - korkeat panoksetma29.6.2009 21:00332 0007 %25 %
9.Elokuva: United 93 (K15)ma7.9.2009 21:00331 0007 %21 %
10.Elokuva: Poseidonma1.6.2009 21:01328 0007 %22 %
11.Madventures III (K15)su5.4.2009 21:59327 0007 %19 %
12.Elokuva: Johnny Englishma9.2.2009 20:58326 0007 %18 %
13.Elokuva: Batman Beginsma12.1.2009 21:01319 0007 %20 %
14.Elokuva: Die Hard - vain kuolleen ruumiini yma14.12.2009 20:59312 0007 %20 %
15.Elokuva: 40 v. ja neitsyt (K15)ma19.1.2009 20:58308 0007 %20 %
16.Elokuva: Poliisiopistosu22.3.2009 21:05300 0006 %16 %
17.Elokuva: Medusan iskuma2.2.2009 21:01299 0006 %18 %
18.Elokuva: Inside Man (K15)ma9.11.2009 20:59294 0006 %17 %
19.Duudsonit (K13)pe9.1.2009 21:00293 0006 %14 %
20.Elokuva: Jali ja suklaatehdasma2.3.2009 20:58292 0006 %17 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.