Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen vuosiSeuraava vuosi
Vuoden katsotuimmat lähetykset kanavittain
MTV Sub, vuosi 2007
Kohderyhmä: Kaikki 10 vuotta täyttäneet
Väestö: 4 653 000
#OhjelmaPäiväKelloKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Big Brother -finaalisu2.12.2007 21:01638 00014 %30 %
2.Idols Extrape6.4.2007 21:04475 00010 %22 %
3.Big Brother 2007 alkaake29.8.2007 20:55465 00010 %24 %
4.Big Brother Talk Showsu4.11.2007 21:01440 0009 %22 %
5.Big Brotherke29.8.2007 21:57406 0009 %25 %
6.24su7.1.2007 20:57374 0008 %16 %
7.24su7.1.2007 21:49369 0008 %19 %
8.Elokuva: Tappava ase (K15)su23.12.2007 21:00337 0007 %19 %
9.American Idolsu4.2.2007 18:29304 0007 %16 %
10.Elokuva: Vihreän timantin metsästyske5.12.2007 21:02302 0007 %18 %
11.C.S.I. Miami (1. u)to12.7.2007 22:35272 0006 %25 %
12.Big Brother 2007: Parhaat palatti11.12.2007 21:58249 0005 %17 %
13.Äijätpe20.4.2007 20:54231 0005 %13 %
14.Simpsonit (2.es)ke19.12.2007 20:32231 0005 %12 %
15.Simpsonitma1.1.2007 13:35229 0005 %20 %
16.C.S.I. Miamila3.3.2007 21:59227 0005 %15 %
17.Elokuva: Trinity ratsastaa jälleensu22.7.2007 21:00217 0005 %17 %
18.Sinkkuelämääto30.8.2007 21:30211 0005 %12 %
19.Frendit (4.es)ma1.1.2007 19:55210 0005 %11 %
20.Elokuva: Matrix (K15)ke21.2.2007 20:59208 0004 %14 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.