Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen vuosiSeuraava vuosi
Vuoden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, vuosi 2013
Kohderyhmä: Kaikki 10 vuotta täyttäneet
Väestö: 4 780 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Gold Rush (Season 3)ti29.1.2013 21:0050 00039 0001 %2 %
2.Auction Hunters (Series 3)ma18.2.2013 20:0056 00039 0001 %2 %
3.Fast N' Loudma10.6.2013 22:0044 00036 0001 %3 %
4.Wheeler Dealers Trading Upma24.6.2013 21:0050 00034 0001 %2 %
5.Moonshiners (Season 2)ke17.4.2013 21:0031 00031 0001 %1 %
6.Overhaulin' 2012ma15.7.2013 21:0045 00028 0001 %2 %
7.What Happened Next?to29.8.2013 22:3033 00027 0001 %2 %
8.Bugs, Bites And Parasites: Tropical Diseke19.6.2013 22:0037 00027 0001 %2 %
9.Alaska: The Last Frontier (Series 2)ti11.6.2013 22:0044 00026 0001 %2 %
10.Salvage Hunters (Season 2)ke17.4.2013 22:0028 00024 0000 %1 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.