Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen vuosiSeuraava vuosi
Vuoden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Kutonen, vuosi 2013
Kohderyhmä: Kaikki 10 vuotta täyttäneet
Väestö: 4 780 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Elokuva: The Reefpe27.12.2013 22:02204 00089 0002 %6 %
2.Elokuva: Punisher - tuomarila23.2.2013 23:00157 00072 0002 %10 %
3.C.S.I.ke20.3.2013 21:00117 00068 0001 %3 %
4.Elokuva: Total Recall - unohda tai kuolela23.3.2013 23:00176 00066 0001 %9 %
5.Elokuva: Obsessedsu29.12.2013 21:00200 00062 0001 %3 %
6.Elokuva: Hyökkäys poliisiasemallepe25.1.2013 22:00167 00060 0001 %5 %
7.Elokuva: Armoton maama16.9.2013 22:01172 00059 0001 %7 %
8.Elokuva: The Hard Corpspe4.1.2013 22:01190 00058 0001 %4 %
9.Elokuva: Black Dawnpe18.1.2013 22:00148 00057 0001 %4 %
10.Elokuva: 22 Bulletsla25.5.2013 23:00126 00057 0001 %9 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.