Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen vuosiSeuraava vuosi
Vuoden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Kutonen, vuosi 2012
Kohderyhmä: Kaikki 10 vuotta täyttäneet
Väestö: 4 759 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.C.S.I.su23.12.2012 23:00122 00077 0002 %7 %
2.Elokuva: Double Team - kova kaksikkope14.9.2012 22:00190 00074 0002 %6 %
3.Elokuva: Konnankoukkujati25.12.2012 22:01163 00061 0001 %4 %
4.Elokuva: Layer Cake - diilerin käsikirjape9.11.2012 22:01170 00057 0001 %5 %
5.Veikkausliiga: Inter-TPSma22.10.2012 18:15154 00057 0001 %3 %
6.Elokuva: Kickboxerto27.12.2012 22:01130 00056 0001 %5 %
7.Elokuva: Romeon on kuoltavama24.12.2012 22:00153 00051 0001 %4 %
8.Elokuva: Kill Bill: Volume 1la13.10.2012 23:00165 00048 0001 %7 %
9.Elokuva: Villit kuviot 2ke5.12.2012 22:04167 00048 0001 %4 %
10.Elokuva: Raaka keikkape28.9.2012 22:00188 00046 0001 %4 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.