Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen vuosiSeuraava vuosi
Vuoden katsotuimmat lähetykset kanavittain
AVA, vuosi 2012
Kohderyhmä: Kaikki 10 vuotta täyttäneet
Väestö: 4 759 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Jääkiekon MM-kisat: Puolivälierä / USA - Suomi eräto17.5.2012 19:591 733 0001 248 00026 %52 %
2.Jääkiekon MM-kisat: Suomi - Kanada erä 2pe11.5.2012 20:591 598 0001 228 00026 %53 %
3.Jääkiekon MM-kisat: Suomi - Sveitsi erä 2ti8.5.2012 20:571 531 0001 107 00023 %44 %
4.Jääkiekon MM-kisat: Ranska - Suomi erä 2to10.5.2012 21:011 468 0001 030 00022 %41 %
5.Jääkiekon MM-kisat: Valko-Venäjä - Suomi erä 2pe4.5.2012 21:031 293 0001 021 00021 %45 %
6.Jääkiekon MM-kisat: Pronssiottelu / Suomi - Tshekksu20.5.2012 16:431 227 000929 00020 %57 %
7.Jääkiekon MM-kisat: Kazakstan - Suomi erä 2ma14.5.2012 20:571 427 000923 00019 %39 %
8.Jääkiekon MM-kisat: Loppuottelu / Venäjä - Slovakisu20.5.2012 21:131 107 000619 00013 %28 %
9.Jääkiekon MM-kisat: Välierä / Tshekki - Slovakia ela19.5.2012 19:13528 000298 0006 %22 %
10.Leijonaklassikotsu20.5.2012 18:32349 000193 0004 %14 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.