Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen vuosiSeuraava vuosi
Vuoden katsotuimmat lähetykset kanavittain
MTV Ava, vuosi 2017
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 226 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Ensitreffit alttarillati12.9.2017 21:00459 000348 0007 %16 %
2.Vuosia nuoremmaksiti7.2.2017 21:00296 000200 0004 %10 %
3.Kauneuden hintama9.10.2017 21:00314 000165 0003 %9 %
4.Elokuva: Irene Huss: Tatuoitu torso (2. es.)pe6.1.2017 21:02293 000133 0003 %7 %
5.Camilla Läckberg: Rannikkovartija (2. es.)pe10.3.2017 20:59262 000130 0002 %8 %
6.Gåsmamman - Naarasleijonasu5.2.2017 21:00225 000125 0002 %5 %
7.Suomen ihanimmat häätto16.2.2017 21:00206 000111 0002 %5 %
8.Rouva Ministerike1.3.2017 21:00150 000110 0002 %5 %
9.Ihollama3.4.2017 22:00167 000107 0002 %7 %
10.Elokuva: Camilla Läckberg: Perillinen (2. es.)pe24.3.2017 21:01239 000106 0002 %6 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.