Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen vuosi
Vuoden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Kutonen, vuosi 2018
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 249 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Maistissa maailmallake21.11.2018 21:02197 000124 0002 %7 %
2.Alaska: Viimeinen rintamama12.11.2018 19:01180 000110 0002 %7 %
3.Alaska: The Last Frontier (Season 4)ke28.3.2018 19:04131 00088 0002 %6 %
4.Chernobyl's Deadly Secretsto26.4.2018 20:03179 00087 0002 %5 %
5.Elämää Tsernobylin jälkeensu2.12.2018 20:02216 00085 0002 %4 %
6.Wheeler Dealerspe7.12.2018 20:00154 00081 0002 %5 %
7.Elokuva: The Shepherd: Border Patrol la17.2.2018 21:03213 00079 0002 %5 %
8.Elokuva: The Game - Oletko valmis peliinla24.11.2018 21:02236 00078 0001 %5 %
9.Elokuva: Punainen vaarato1.11.2018 21:03222 00075 0001 %5 %
10.Elokuva: D-toxto20.9.2018 21:04180 00072 0001 %5 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1100 talouden otokseen (noin 2300 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.