Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen vuosi
Vuoden katsotuimmat lähetykset kanavittain
AVA, vuosi 2019
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 266 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Ensitreffit alttarillati10.9.2019 21:00408 000293 0006 %15 %
2.Rikostutkija Bergmanto13.6.2019 21:00281 000221 0004 %14 %
3.Supernanny Suomiti5.3.2019 21:00268 000174 0003 %10 %
4.Rebecka Martinsson: Musta Polku (2. es.)su18.8.2019 21:00232 000133 0003 %9 %
5.Camilla Läckberg: Kadonnut ystävä (3. es.)su7.7.2019 21:00241 000128 0002 %9 %
6.Rebecka Martinsson: Kunnes vihasi asettuu (2. es.)su25.8.2019 21:00209 000115 0002 %7 %
7.Camilla Läckberg: Valon kuningatar (3. es.)su14.7.2019 21:00219 000114 0002 %8 %
8.Rebecka Martinsson: Uhrilahja (2. es.)su1.9.2019 21:00198 000113 0002 %6 %
9.Maria Wernsu3.11.2019 21:00206 000112 0002 %6 %
10.Camilla Läckberg: Perillinen (3. es.)su4.8.2019 20:59208 000111 0002 %8 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.