Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen vuosi
Vuoden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Hero, vuosi 2020
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 281 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Elokuva: Tokarevke5.2.2020 21:00256 000110 0002 %7 %
2.Elokuva: The Princeke8.4.2020 20:54198 00096 0002 %5 %
3.Elokuva: Beck: Paholaisen asianajajape13.11.2020 19:04167 00085 0002 %4 %
4.Elokuva: Yön ritarin paluuma21.12.2020 20:59269 00084 0002 %7 %
5.Elokuva: Taken 3ti10.11.2020 20:57174 00083 0002 %6 %
6.Elokuva: Beck: Vailla aikomustape6.11.2020 19:02181 00079 0002 %4 %
7.Elokuva: Beck: Ohuella jäälläpe30.10.2020 18:59174 00076 0001 %4 %
8.Elokuva: Paha pukki 2ke23.12.2020 21:00180 00074 0001 %4 %
9.Elokuva: Mies ja alaston ase 2 ½pe1.5.2020 19:07170 00074 0001 %5 %
10.Elokuva: Django Unchainedma17.2.2020 20:58230 00069 0001 %6 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.