Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - syyskuu 2022
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 692 000
Viikot: 1-39/2022
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 288 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 85 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 18 t 3 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 35 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,6 %26,0 %1 728 00064 %
Yle TV211,9 %7,9 %1 612 00060 %
Yle Teema&Fem3,4 %2,9 %1 075 00040 %
Yle yhteensä43,8 %36,8 %2 008 00075 %
MTV320,4 %26,3 %1 822 00068 %
Sub2,9 %3,2 %1 107 00041 %
AVA2,7 %2,5 %900 00033 %
C More Total0,7 %0,7 %230 0009 %
MTV yhteensä26,7 %32,6 %1 977 00073 %
Nelonen7,3 %9,7 %1 530 00057 %
Jim2,0 %1,8 %868 00032 %
Liv2,2 %2,2 %936 00035 %
Hero1,0 %1,3 %580 00022 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä12,4 %14,9 %1 750 00065 %
TV53,3 %2,8 %1 059 00039 %
Kutonen1,1 %1,1 %656 00024 %
Frii2,0 %1,9 %602 00022 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %13 0000 %
TLC2,9 %3,0 %639 00024 %
Warner Bros. Discovery9,6 %8,8 %1 392 00052 %
STAR Channel1,7 %1,6 %637 00024 %
National Geographic Channel1,7 %1,2 %547 00020 %
Disney Finland3,4 %2,8 %901 00033 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,5 %1,9 %646 00024 %
Muut2,7 %2,3 %576 00021 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 288 00085 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.