Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, toukokuu 2021
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 508 000
Viikot: 18-21/2021
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 224 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 89 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 19 t 3 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 44 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,7 %23,8 %1 771 00071 %
Yle TV27,3 %5,9 %1 432 00057 %
Yle Teema&Fem3,2 %2,7 %1 067 00043 %
Yle yhteensä39,1 %32,4 %1 943 00077 %
MTV322,1 %27,0 %1 825 00073 %
Sub3,0 %3,4 %1 112 00044 %
AVA2,4 %2,3 %908 00036 %
C More Total1,4 %1,3 %267 00011 %
MTV yhteensä28,9 %34,0 %1 982 00079 %
Nelonen10,9 %15,4 %1 544 00062 %
Jim2,1 %1,6 %806 00032 %
Liv2,4 %2,3 %929 00037 %
Hero0,9 %1,0 %567 00023 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä16,3 %20,2 %1 747 00070 %
TV52,1 %1,9 %966 00039 %
Kutonen1,5 %1,2 %676 00027 %
Frii2,0 %1,9 %597 00024 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %20 0001 %
TLC2,6 %1,8 %645 00026 %
Warner Bros. Discovery8,5 %7,2 %1 358 00054 %
STAR Channel1,8 %1,7 %648 00026 %
National Geographic Channel1,6 %0,9 %544 00022 %
Disney Finland3,4 %2,7 %900 00036 %
Paramount Network0,2 %0,2 %157 0006 %
AlfaTV1,0 %1,2 %531 00021 %
Muut2,8 %2,3 %478 00019 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 224 00089 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.