Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, helmikuu 2024
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 542 000
Viikot: 5-9/2024
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 1 763 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 69 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 15 t 39 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 47 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV129,4 %29,2 %1 427 00056 %
Yle TV210,5 %7,1 %1 253 00049 %
Yle Teema&Fem3,4 %2,6 %818 00032 %
Yle yhteensä43,3 %38,9 %1 573 00062 %
MTV323,0 %26,4 %1 449 00057 %
Sub2,8 %3,1 %866 00034 %
AVA2,9 %3,0 %718 00028 %
C More Total1,5 %0,9 %343 00014 %
MTV yhteensä30,2 %33,4 %1 561 00061 %
Nelonen7,4 %10,4 %1 229 00048 %
Jim1,7 %1,6 %635 00025 %
Liv1,9 %1,9 %700 00028 %
Hero0,7 %0,8 %393 00015 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä11,6 %14,7 %1 376 00054 %
TV52,6 %2,4 %794 00031 %
Kutonen1,2 %1,2 %497 00020 %
Frii2,7 %2,1 %470 00019 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %11 0000 %
TLC2,9 %2,7 %497 00020 %
Warner Bros. Discovery9,5 %8,5 %1 066 00042 %
STAR Channel1,6 %1,6 %479 00019 %
National Geographic Channel1,4 %1,0 %455 00018 %
Disney Finland3,0 %2,6 %716 00028 %
Muut3,2 %2,7 %571 00022 %
Yhteensä100,0 %100,0 %1 763 00069 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.