Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, helmikuu 2024
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 727 000
Viikot: 5-9/2024
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 1 891 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 69 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 14 t 54 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 39 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV129,0 %29,1 %1 499 00055 %
Yle TV211,1 %7,1 %1 353 00050 %
Yle Teema&Fem3,4 %2,6 %845 00031 %
Yle yhteensä43,6 %38,8 %1 690 00062 %
MTV322,7 %26,4 %1 522 00056 %
Sub2,8 %3,0 %900 00033 %
AVA2,9 %3,0 %731 00027 %
C More Total1,5 %0,9 %357 00013 %
MTV yhteensä29,9 %33,3 %1 645 00060 %
Nelonen7,5 %10,5 %1 296 00048 %
Jim1,7 %1,6 %651 00024 %
Liv1,9 %1,9 %719 00026 %
Hero0,6 %0,8 %396 00015 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä11,7 %14,8 %1 453 00053 %
TV52,6 %2,4 %823 00030 %
Kutonen1,2 %1,2 %508 00019 %
Frii2,6 %2,1 %478 00018 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %12 0000 %
TLC2,9 %2,7 %509 00019 %
Warner Bros. Discovery9,4 %8,5 %1 103 00040 %
STAR Channel1,6 %1,7 %495 00018 %
National Geographic Channel1,4 %1,0 %464 00017 %
Disney Finland3,0 %2,6 %738 00027 %
Muut3,2 %2,7 %612 00022 %
Yhteensä100,0 %100,0 %1 891 00069 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.