Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, helmikuu 2025
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 747 000
Viikot: 6-9/2025
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 315 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 84 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 18 t 41 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 40 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV125,1 %26,7 %1 780 00065 %
Yle TV212,4 %6,6 %1 634 00059 %
Yle Teema&Fem3,9 %3,3 %1 138 00041 %
Yle yhteensä41,5 %36,6 %2 032 00074 %
MTV320,9 %24,4 %1 803 00066 %
Sub3,1 %3,2 %1 195 00044 %
AVA2,9 %2,6 %889 00032 %
MTV:n maksukanavat1,6 %0,8 %390 00014 %
MTV yhteensä28,5 %31,1 %1 987 00072 %
Nelonen8,3 %11,6 %1 608 00059 %
Jim1,7 %1,7 %863 00031 %
Liv2,2 %2,9 %1 003 00037 %
Hero0,5 %0,6 %357 00013 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä12,7 %16,8 %1 797 00065 %
TV52,8 %2,6 %1 052 00038 %
Kutonen1,2 %1,1 %685 00025 %
Frii3,3 %3,1 %614 00022 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %30 0001 %
TLC3,3 %3,0 %631 00023 %
Warner Bros. Discovery10,7 %9,9 %1 408 00051 %
STAR Channel2,0 %1,8 %709 00026 %
National Geographic Channel1,7 %1,4 %524 00019 %
Disney Finland3,7 %3,2 %909 00033 %
Muut3,6 %3,0 %831 00030 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 315 00084 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.