Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen vuosiSeuraava vuosi
Vuoden katsotuimmat lähetykset kanavittain
STAR Channel, vuosi 2015
Kohderyhmä: Kaikki 10 vuotta täyttäneet
Väestö: 4 821 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Elokuva: Tähtien sotasu13.12.2015 21:00395 000189 0004 %11 %
2.##### puhelinmyyjät!ma16.2.2015 21:00333 000186 0004 %9 %
3.Elokuva: Jedin paluuti15.12.2015 21:00438 000182 0004 %12 %
4.Alanyan sankaritma23.11.2015 20:00300 000172 0004 %9 %
5.Elokuva: Star Wars: Kloonien hyökkäyssu25.10.2015 21:00391 000161 0003 %11 %
6.Elokuva: Imperiumin vastaiskuma14.12.2015 21:00385 000156 0003 %10 %
7.Elokuva: Star Wars: Sithin kostosu1.11.2015 21:00382 000156 0003 %10 %
8.Lapin poliisitti17.3.2015 20:30245 000154 0003 %7 %
9.Elokuva: Star Wars: Pimeä uhkasu18.10.2015 21:00389 000150 0003 %9 %
10.Elokuva: Hitmanma17.8.2015 21:00284 000140 0003 %9 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.