Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen vuosiSeuraava vuosi
Vuoden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Yle TV2, vuosi 2015
Kohderyhmä: Kaikki 10 vuotta täyttäneet
Väestö: 4 821 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Hiihdon MM: Miesten 50 km (p)su1.3.2015 14:251 617 0001 086 00023 %73 %
2.Hiihdon MM: Joukkueviestikilpailusu22.2.2015 15:161 260 000955 00020 %67 %
3.Hiihdon MM: Naisten 30 km (p)la28.2.2015 13:551 294 000940 00020 %76 %
4.Hiihdon MM: Miesten yhdistelmäkilpailula21.2.2015 15:271 365 000929 00019 %68 %
5.Eurovision Song Contest 2015: Semifinaali 1ti19.5.2015 22:001 655 000889 00018 %54 %
6.Suomen Urheilugaala ti13.1.2015 20:001 614 000844 00018 %37 %
7.Ampumahiihdon MM : Naisten 15 kmke11.3.2015 18:061 554 000844 00018 %46 %
8.Jääkiekon Nuorten MM : RUS - FINma28.12.2015 17:451 598 000829 00017 %43 %
9.Yleisurheilun MMke26.8.2015 13:151 346 000820 00017 %86 %
10.Hiihdon MM: Naisten yhdistelmäkilpailula21.2.2015 13:571 123 000815 00017 %71 %
11.Ampumahiihdon MM : Naisten takaa-ajosu8.3.2015 16:491 186 000802 00017 %53 %
12.Hiihdon MM: Joukkeviestikarsintasu22.2.2015 13:241 289 000794 00016 %65 %
13.Ampumahiihdon MM : Naisten pikamatkala7.3.2015 17:091 292 000786 00016 %54 %
14.Ampumahiihdon MM : Naisten yhteislähtösu15.3.2015 14:151 039 000782 00016 %71 %
15.Hiihdon MM: Miesten viestipe27.2.2015 14:231 205 000781 00016 %78 %
16.Ampumahiihdon MC: Naisten yhteislähtösu22.3.2015 12:58931 000778 00016 %67 %
17.Talvistudiosu1.3.2015 17:04981 000762 00016 %48 %
18.Jääkiekon Nuorten MM : FIN - CZEto31.12.2015 17:451 403 000741 00015 %45 %
19.Jääkiekon Nuorten MM : SVK - FIN ja Sel8nneke30.12.2015 17:151 605 000734 00015 %41 %
20.Hiihdon MM: Naisten viestito26.2.2015 14:231 032 000732 00015 %78 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.