Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen vuosiSeuraava vuosi
Vuoden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Yle TV2, vuosi 2022
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 312 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Pekingin olympiakisat, hiihtosu13.2.2022 08:572 101 0001 573 00030 %87 %
2.FIFAn jalkapallon MM 2022: loppuottelu ARG - FRAsu18.12.2022 16:532 256 0001 509 00028 %70 %
3.FIFAn jalkapallon MM 2022 studiosu18.12.2022 19:591 720 0001 130 00021 %50 %
4.EM-viikko 2022 München, yleisurheilusu21.8.2022 20:001 815 0001 129 00021 %62 %
5.Pekingin olympiakisat, ampumahiihtola5.2.2022 10:571 384 000951 00018 %83 %
6.FIFAn jalkapallon MM 2022: välieräottelu ARG - Cti13.12.2022 20:531 491 000857 00016 %51 %
7.Lumiukkola24.12.2022 11:29954 000817 00015 %66 %
8.Hiihdon MC, miesten 50 km yhteislähtösu6.3.2022 12:521 191 000811 00015 %70 %
9.FIFAn jalkapallon MM 2022: puolivälieräottelu ENla10.12.2022 20:531 391 000797 00015 %44 %
10.Hiihdon MC: M 15 km (p)su27.2.2022 14:281 062 000781 00015 %70 %
11.Pekingin olympiakisat, lumilautailusu6.2.2022 11:00924 000748 00014 %64 %
12.Pekingin olympiakisat, urheilustudiola12.2.2022 08:571 064 000738 00014 %72 %
13.FIFAn jalkapallon MM 2022: puolivälieräottelu MAla10.12.2022 16:541 212 000721 00014 %51 %
14.Rallin MM: Ruotsi, Power Stagesu27.2.2022 13:38884 000663 00012 %69 %
15.Hiihdon MC, Tour de Ski, sprinttihiihdotla1.1.2022 12:55930 000657 00012 %53 %
16.Hiihdon MC: N 10 km (p)su27.2.2022 12:26974 000652 00012 %59 %
17.Hiiri ja Myyrä joulunvietossala24.12.2022 09:18758 000645 00012 %66 %
18.Urheilustudio su6.3.2022 15:12792 000644 00012 %59 %
19.Joulupukin Kuuma linjala24.12.2022 09:46809 000637 00012 %63 %
20.Jalkapallon EURO 2022, loppuottelu ENG - GERsu31.7.2022 18:481 270 000634 00012 %44 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.