Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - tammikuu 2021
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 684 000
Viikot: 1-4/2021
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 400 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 89 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 22 t 27 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 15 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,2 %27,7 %1 932 00072 %
Yle TV214,8 %8,5 %1 784 00066 %
Yle Teema&Fem4,1 %3,8 %1 290 00048 %
Yle yhteensä47,0 %40,0 %2 153 00080 %
MTV318,7 %25,9 %1 988 00074 %
Sub2,9 %3,1 %1 289 00048 %
AVA2,2 %2,0 %965 00036 %
C More Total0,6 %0,5 %226 0008 %
MTV yhteensä24,4 %31,5 %2 140 00080 %
Nelonen5,8 %7,7 %1 640 00061 %
Jim2,2 %2,0 %1 044 00039 %
Liv2,5 %2,5 %1 080 00040 %
Hero0,9 %1,2 %721 00027 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä11,3 %13,4 %1 895 00071 %
TV52,9 %2,4 %1 179 00044 %
Kutonen1,4 %1,2 %778 00029 %
Frii2,0 %1,9 %693 00026 %
The Discovery Channel0,1 %0,0 %30 0001 %
TLC2,8 %2,0 %771 00029 %
Warner Bros. Discovery9,2 %7,7 %1 553 00058 %
STAR Channel2,0 %2,0 %735 00027 %
National Geographic Channel1,9 %1,4 %694 00026 %
Disney Finland3,9 %3,4 %1 063 00040 %
Paramount Network0,3 %0,2 %207 0008 %
AlfaTV0,9 %1,2 %598 00022 %
Muut3,1 %2,8 %600 00022 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 400 00089 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.