Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - elokuu 2022
Kohderyhmä: Kaikki 25–44-vuotiaat
Kohderyhmän väestö: 1 413 000
Viikot: 1-34/2022
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 1 145 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 81 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 10 t 10 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 1 t 27 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV112,7 %12,8 %694 00049 %
Yle TV215,5 %10,9 %693 00049 %
Yle Teema&Fem1,8 %1,8 %327 00023 %
Yle yhteensä30,1 %25,4 %904 00064 %
MTV317,9 %22,7 %768 00054 %
Sub5,8 %6,5 %540 00038 %
AVA2,4 %2,4 %315 00022 %
C More Total1,8 %2,2 %131 0009 %
MTV yhteensä28,0 %33,7 %915 00065 %
Nelonen8,6 %10,8 %676 00048 %
Jim3,1 %2,9 %388 00027 %
Liv2,6 %2,8 %366 00026 %
Hero1,1 %1,4 %220 00016 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä15,3 %17,8 %819 00058 %
TV55,7 %4,9 %485 00034 %
Kutonen3,0 %3,1 %335 00024 %
Frii1,5 %1,4 %195 00014 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %7 0001 %
TLC2,9 %2,8 %253 00018 %
Warner Bros. Discovery13,5 %12,4 %670 00047 %
STAR Channel4,9 %3,9 %351 00025 %
National Geographic Channel3,1 %2,4 %242 00017 %
Disney Finland8,1 %6,3 %457 00032 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV0,5 %0,5 %161 00011 %
Muut5,2 %4,6 %350 00025 %
Yhteensä100,0 %100,0 %1 145 00081 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.