Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - elokuu 2022
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 519 000
Viikot: 1-34/2022
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 147 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 85 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 18 t 59 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 43 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV129,0 %26,5 %1 675 00067 %
Yle TV212,0 %8,1 %1 509 00060 %
Yle Teema&Fem3,4 %2,9 %1 052 00042 %
Yle yhteensä44,3 %37,5 %1 891 00075 %
MTV320,1 %26,0 %1 726 00069 %
Sub2,8 %3,1 %1 059 00042 %
AVA2,8 %2,5 %879 00035 %
C More Total0,7 %0,7 %209 0008 %
MTV yhteensä26,4 %32,2 %1 870 00074 %
Nelonen6,7 %9,1 %1 435 00057 %
Jim2,1 %1,8 %856 00034 %
Liv2,2 %2,2 %918 00036 %
Hero1,0 %1,3 %577 00023 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä12,0 %14,4 %1 651 00066 %
TV53,4 %2,8 %1 038 00041 %
Kutonen1,1 %1,1 %641 00025 %
Frii2,1 %1,9 %601 00024 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %14 0001 %
TLC3,0 %3,1 %639 00025 %
Warner Bros. Discovery9,9 %9,0 %1 355 00054 %
STAR Channel1,7 %1,6 %621 00025 %
National Geographic Channel1,7 %1,2 %540 00021 %
Disney Finland3,4 %2,9 %880 00035 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,5 %1,9 %640 00025 %
Muut2,6 %2,3 %542 00022 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 147 00085 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.