Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - lokakuu 2024
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 542 000
Viikot: 1-44/2024
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 064 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 81 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 17 t 2 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 29 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV126,3 %24,9 %1 560 00061 %
Yle TV212,8 %10,8 %1 438 00057 %
Yle Teema&Fem3,7 %2,8 %940 00037 %
Yle yhteensä42,8 %38,5 %1 798 00071 %
MTV322,4 %25,6 %1 618 00064 %
Sub2,7 %2,9 %952 00037 %
AVA3,2 %3,4 %824 00032 %
C More Total1,2 %0,9 %325 00013 %
MTV yhteensä29,5 %32,7 %1 769 00070 %
Nelonen7,6 %10,3 %1 344 00053 %
Jim2,0 %1,9 %750 00030 %
Liv2,1 %2,1 %816 00032 %
Hero0,6 %0,8 %404 00016 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä12,3 %15,1 %1 544 00061 %
TV53,2 %3,0 %932 00037 %
Kutonen1,3 %1,2 %594 00023 %
Frii2,6 %2,2 %535 00021 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %18 0001 %
TLC2,7 %2,3 %551 00022 %
Warner Bros. Discovery10,0 %8,9 %1 245 00049 %
STAR Channel1,6 %1,6 %521 00021 %
National Geographic Channel1,4 %1,1 %487 00019 %
Disney Finland3,1 %2,7 %777 00031 %
Muut2,9 %2,6 %640 00025 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 064 00081 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.