Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - lokakuu 2024
Kohderyhmä: Naiset 65+
Kohderyhmän väestö: 718 000
Viikot: 1-44/2024
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 673 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 94 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 33 t 34 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 4 t 55 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV133,1 %30,9 %661 00092 %
Yle TV211,9 %9,9 %574 00080 %
Yle Teema&Fem4,7 %3,7 %490 00068 %
Yle yhteensä49,7 %44,4 %669 00093 %
MTV323,3 %27,0 %633 00088 %
Sub1,9 %2,1 %375 00052 %
AVA3,1 %3,2 %358 00050 %
C More Total0,8 %0,4 %120 00017 %
MTV yhteensä29,2 %32,7 %645 00090 %
Nelonen6,5 %8,7 %521 00073 %
Jim1,8 %1,7 %324 00045 %
Liv1,7 %1,7 %336 00047 %
Hero0,5 %0,7 %177 00025 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä10,5 %12,8 %562 00078 %
TV52,3 %2,0 %358 00050 %
Kutonen0,7 %0,7 %219 00031 %
Frii1,8 %1,6 %225 00031 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %3 0000 %
TLC2,2 %2,2 %226 00032 %
Warner Bros. Discovery7,1 %6,5 %439 00061 %
STAR Channel0,5 %0,5 %179 00025 %
National Geographic Channel1,3 %0,9 %196 00027 %
Disney Finland1,8 %1,4 %281 00039 %
Muut2,1 %2,4 %247 00034 %
Yhteensä100,0 %100,0 %673 00094 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.