Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, helmikuu 2015
Kohderyhmä: Kaikki 10 vuotta täyttäneet
Väestö: 4 821 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Overhaulin' (S8) Vera's 1962 Porsche 356ma9.2.2015 21:0034 00028 0001 %1 %
2.Fast N' Loud (Season 3) Nhra And A '55 Pma9.2.2015 22:0035 00018 0000 %1 %
3.Dealing Steel Recipe For Disasterma9.2.2015 20:0023 00015 0000 %1 %
4.Gold Rush (Season 5) Episode 7ti10.2.2015 21:0026 00015 0000 %1 %
5.Alaska: The Last Frontier Snow, Cold Andti17.2.2015 12:0119 00013 0000 %4 %
6.Gold Rush (Season 5) Episode 6ti3.2.2015 21:0018 00013 0000 %1 %
7.Mighty Ships (Series 7) Best Of Mighty Sto12.2.2015 22:0117 00013 0000 %1 %
8.How It's Made (Series 21) Episode 1ke18.2.2015 17:0019 00012 0000 %1 %
9.Fat N' Furious: Rolling Thunder Breakingma9.2.2015 19:0025 00012 0000 %1 %
10.Overhaulin' (S8) Tony's 1966 A100 Vanma23.2.2015 21:0023 00012 0000 %1 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.