Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, syyskuu 2024
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 542 000
Viikot: 1-39/2024
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 109 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 83 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 16 t 25 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 21 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV125,1 %22,8 %1 561 00061 %
Yle TV28,3 %6,5 %1 364 00054 %
Yle Teema&Fem3,8 %3,0 %944 00037 %
Yle yhteensä37,2 %32,3 %1 786 00070 %
MTV327,2 %32,4 %1 701 00067 %
Sub2,7 %2,9 %962 00038 %
AVA3,4 %3,3 %902 00035 %
C More Total1,3 %0,9 %351 00014 %
MTV yhteensä34,6 %39,5 %1 841 00072 %
Nelonen8,4 %10,9 %1 425 00056 %
Jim2,0 %1,8 %752 00030 %
Liv2,2 %2,1 %835 00033 %
Hero0,4 %0,5 %280 00011 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä13,0 %15,3 %1 598 00063 %
TV53,0 %2,7 %896 00035 %
Kutonen1,4 %1,3 %600 00024 %
Frii2,6 %2,0 %567 00022 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %19 0001 %
TLC2,3 %1,8 %512 00020 %
Warner Bros. Discovery9,4 %7,9 %1 214 00048 %
STAR Channel1,8 %1,6 %512 00020 %
National Geographic Channel1,6 %1,2 %485 00019 %
Disney Finland3,3 %2,7 %771 00030 %
Muut3,0 %2,8 %666 00026 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 109 00083 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.