Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - marraskuu 2018
Kohderyhmä: Miehet 3+
Kohderyhmän väestö: 2 583 000
Viikot: 1-48/2018
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 240 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 87 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 19 t 6 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 43 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV126,6 %23,7 %1 700 00066 %
Yle TV214,4 %12,0 %1 746 00068 %
Yle Teema1,9 %1,8 %947 00037 %
Yle Fem0,9 %1,1 %751 00029 %
Yle yhteensä43,8 %38,7 %2 005 00078 %
MTV314,0 %18,8 %1 811 00070 %
Sub3,7 %4,1 %1 348 00052 %
AVA1,2 %1,3 %811 00031 %
C More Total2,3 %1,7 %321 00012 %
MTV yhteensä21,1 %26,0 %1 981 00077 %
Nelonen8,6 %11,0 %1 696 00066 %
Jim2,6 %2,6 %1 090 00042 %
Liv1,5 %1,7 %952 00037 %
Hero1,3 %1,8 %735 00028 %
Nelosen maksukanavat0,4 %0,6 %110 0004 %
Nelonen Media yhteensä14,4 %17,8 %1 868 00072 %
TV52,9 %2,9 %1 147 00044 %
Kutonen3,1 %3,1 %992 00038 %
Frii1,3 %1,3 %649 00025 %
The Discovery Channel0,3 %0,2 %78 0003 %
TLC0,4 %0,4 %512 00020 %
Warner Bros. Discovery8,8 %8,4 %1 496 00058 %
STAR Channel2,9 %2,3 %978 00038 %
National Geographic Channel3,5 %2,3 %829 00032 %
Disney Finland6,4 %4,7 %1 229 00048 %
Music TV0,4 %0,2 %127 0005 %
Muut5,1 %4,3 %928 00036 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 240 00087 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.