Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - marraskuu 2022
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 519 000
Viikot: 1-47/2022
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 154 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 86 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 19 t 1 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 43 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,9 %26,0 %1 680 00067 %
Yle TV210,9 %7,5 %1 509 00060 %
Yle Teema&Fem3,3 %2,9 %1 044 00041 %
Yle yhteensä43,1 %36,4 %1 896 00075 %
MTV320,9 %26,6 %1 745 00069 %
Sub2,9 %3,1 %1 066 00042 %
AVA2,8 %2,4 %888 00035 %
C More Total0,7 %0,7 %216 0009 %
MTV yhteensä27,2 %32,9 %1 885 00075 %
Nelonen7,6 %10,3 %1 462 00058 %
Jim2,1 %1,7 %853 00034 %
Liv2,2 %2,1 %922 00037 %
Hero1,0 %1,3 %576 00023 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä12,8 %15,4 %1 676 00067 %
TV53,2 %2,6 %1 022 00041 %
Kutonen1,1 %1,1 %637 00025 %
Frii2,1 %1,9 %600 00024 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %13 0001 %
TLC2,9 %2,8 %629 00025 %
Warner Bros. Discovery9,5 %8,6 %1 346 00053 %
STAR Channel1,7 %1,5 %623 00025 %
National Geographic Channel1,7 %1,2 %540 00021 %
Disney Finland3,4 %2,7 %882 00035 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,5 %1,9 %641 00025 %
Muut2,6 %2,3 %545 00022 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 154 00086 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.