Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, joulukuu 2018
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 486 000
Viikot: 49-52/2018
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 222 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 89 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 21 t 33 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 7 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV131,5 %30,5 %1 856 00075 %
Yle TV213,0 %7,4 %1 740 00070 %
Yle Teema2,3 %1,7 %978 00039 %
Yle Fem1,4 %1,7 %859 00035 %
Yle yhteensä48,1 %41,3 %2 049 00082 %
MTV316,0 %22,2 %1 863 00075 %
Sub3,3 %3,5 %1 248 00050 %
AVA2,5 %2,4 %1 027 00041 %
C More Total0,6 %0,5 %192 0008 %
MTV yhteensä22,4 %28,6 %2 013 00081 %
Nelonen7,0 %8,5 %1 634 00066 %
Jim2,4 %2,1 %1 044 00042 %
Liv2,5 %2,4 %1 021 00041 %
Hero1,3 %1,8 %764 00031 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä13,3 %14,7 %1 826 00073 %
TV53,2 %3,4 %1 161 00047 %
Kutonen1,1 %1,1 %730 00029 %
Frii2,1 %2,3 %724 00029 %
The Discovery Channel0,2 %0,1 %55 0002 %
TLC1,5 %1,5 %680 00027 %
Warner Bros. Discovery8,3 %8,7 %1 511 00061 %
STAR Channel2,1 %1,7 %834 00034 %
National Geographic Channel1,8 %1,4 %662 00027 %
Disney Finland3,9 %3,1 %1 081 00043 %
Music TV0,2 %0,1 %111 0004 %
Muut3,8 %3,5 %899 00036 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 222 00089 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.