Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, marraskuu 2018
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 486 000
Viikot: 44-48/2018
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 253 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 91 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 21 t 0 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 58 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,8 %23,5 %1 759 00071 %
Yle TV28,8 %6,4 %1 648 00066 %
Yle Teema1,9 %1,5 %870 00035 %
Yle Fem1,1 %1,4 %761 00031 %
Yle yhteensä40,6 %32,7 %1 982 00080 %
MTV322,2 %29,5 %1 953 00079 %
Sub2,8 %2,9 %1 217 00049 %
AVA2,8 %2,7 %1 058 00043 %
C More Total0,8 %0,5 %186 0007 %
MTV yhteensä28,6 %35,5 %2 075 00083 %
Nelonen9,4 %11,9 %1 720 00069 %
Jim2,1 %2,0 %1 021 00041 %
Liv3,2 %3,1 %1 136 00046 %
Hero1,2 %1,4 %694 00028 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä15,8 %18,4 %1 893 00076 %
TV52,9 %2,8 %1 138 00046 %
Kutonen1,5 %1,6 %776 00031 %
Frii2,0 %1,9 %651 00026 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %38 0002 %
TLC1,3 %1,1 %624 00025 %
Warner Bros. Discovery7,9 %7,7 %1 483 00060 %
STAR Channel2,2 %1,8 %818 00033 %
National Geographic Channel1,6 %1,1 %637 00026 %
Disney Finland3,8 %2,8 %1 073 00043 %
Music TV0,2 %0,1 %107 0004 %
Muut3,2 %2,8 %798 00032 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 253 00091 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.