Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, marraskuu 2018
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 666 000
Viikot: 44-48/2018
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 413 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 91 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 20 t 5 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 51 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,2 %23,1 %1 821 00068 %
Yle TV29,2 %6,5 %1 758 00066 %
Yle Teema1,8 %1,5 %881 00033 %
Yle Fem1,1 %1,4 %776 00029 %
Yle yhteensä40,4 %32,4 %2 109 00079 %
MTV322,2 %29,7 %2 079 00078 %
Sub2,9 %2,9 %1 278 00048 %
AVA2,7 %2,7 %1 076 00040 %
C More Total0,9 %0,6 %202 0008 %
MTV yhteensä28,7 %35,8 %2 215 00083 %
Nelonen9,4 %12,0 %1 826 00068 %
Jim2,1 %2,0 %1 052 00039 %
Liv3,1 %3,0 %1 159 00043 %
Hero1,2 %1,4 %707 00027 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä15,8 %18,4 %2 007 00075 %
TV52,9 %2,9 %1 174 00044 %
Kutonen1,5 %1,7 %800 00030 %
Frii1,9 %1,9 %660 00025 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %40 0002 %
TLC1,2 %1,1 %628 00024 %
Warner Bros. Discovery7,9 %7,7 %1 533 00058 %
STAR Channel2,3 %1,7 %869 00033 %
National Geographic Channel1,5 %1,0 %650 00024 %
Disney Finland3,9 %2,8 %1 132 00042 %
Music TV0,2 %0,1 %112 0004 %
Muut3,2 %2,8 %825 00031 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 413 00091 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.