Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, lokakuu 2018
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 486 000
Viikot: 40-43/2018
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 255 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 91 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 20 t 51 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 59 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV129,6 %23,5 %1 770 00071 %
Yle TV26,4 %4,5 %1 629 00066 %
Yle Teema1,7 %1,7 %842 00034 %
Yle Fem1,3 %1,4 %777 00031 %
Yle yhteensä39,1 %31,2 %1 998 00080 %
MTV323,0 %29,6 %1 964 00079 %
Sub3,0 %2,9 %1 222 00049 %
AVA3,2 %3,5 %1 104 00044 %
C More Total0,9 %0,7 %222 0009 %
MTV yhteensä30,2 %36,7 %2 094 00084 %
Nelonen10,6 %13,7 %1 771 00071 %
Jim2,1 %1,9 %1 014 00041 %
Liv2,8 %2,8 %1 117 00045 %
Hero0,9 %1,1 %652 00026 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä16,5 %19,6 %1 918 00077 %
TV52,6 %2,4 %1 074 00043 %
Kutonen1,2 %1,3 %696 00028 %
Frii1,9 %1,8 %642 00026 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %38 0002 %
TLC1,3 %1,1 %606 00024 %
Discovery Networks Finland7,4 %7,0 %1 448 00058 %
FOX2,4 %2,1 %821 00033 %
National Geographic Channel1,5 %1,0 %619 00025 %
Fox Networks Group3,9 %3,1 %1 071 00043 %
Music TV0,2 %0,1 %100 0004 %
Muut2,8 %2,4 %777 00031 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 255 00091 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.