Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, syyskuu 2018
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 486 000
Viikot: 36-39/2018
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 254 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 91 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 19 t 31 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 47 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,6 %23,7 %1 733 00070 %
Yle TV27,6 %6,7 %1 609 00065 %
Yle Teema1,5 %1,5 %787 00032 %
Yle Fem1,1 %1,3 %733 00029 %
Yle yhteensä38,8 %33,3 %1 976 00079 %
MTV320,7 %26,2 %1 918 00077 %
Sub3,0 %2,8 %1 200 00048 %
AVA3,3 %3,4 %1 060 00043 %
C More Total1,0 %0,4 %197 0008 %
MTV yhteensä28,0 %32,7 %2 066 00083 %
Nelonen12,1 %15,5 %1 772 00071 %
Jim2,2 %1,9 %1 022 00041 %
Liv3,1 %2,8 %1 136 00046 %
Hero1,2 %1,3 %638 00026 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä18,6 %21,6 %1 942 00078 %
TV52,6 %2,4 %1 071 00043 %
Kutonen1,3 %1,2 %696 00028 %
Frii2,1 %1,9 %657 00026 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %38 0002 %
TLC1,4 %1,2 %618 00025 %
Discovery Networks Finland7,7 %7,0 %1 471 00059 %
FOX2,5 %1,9 %835 00034 %
National Geographic Channel1,6 %1,1 %619 00025 %
Fox Networks Group4,0 %3,0 %1 087 00044 %
Music TV0,2 %0,1 %105 0004 %
Muut2,8 %2,4 %737 00030 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 254 00091 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.