Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, elokuu 2018
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 486 000
Viikot: 31-35/2018
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 139 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 86 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 17 t 31 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 30 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,1 %22,4 %1 646 00066 %
Yle TV214,0 %13,9 %1 546 00062 %
Yle Teema2,1 %1,8 %799 00032 %
Yle Fem1,3 %1,6 %708 00028 %
Yle yhteensä45,6 %39,7 %1 883 00076 %
MTV316,7 %21,8 %1 715 00069 %
Sub3,0 %2,9 %1 103 00044 %
AVA2,9 %2,8 %834 00034 %
C More Total0,7 %0,4 %176 0007 %
MTV yhteensä23,3 %27,9 %1 885 00076 %
Nelonen7,9 %10,1 %1 489 00060 %
Jim2,3 %2,4 %882 00035 %
Liv3,5 %3,3 %1 018 00041 %
Hero1,4 %1,8 %637 00026 %
Nelosen maksukanavat0,1 %0,1 %46 0002 %
Nelonen Media yhteensä15,1 %17,7 %1 729 00070 %
TV52,3 %2,1 %942 00038 %
Kutonen1,3 %1,4 %635 00026 %
Frii2,9 %2,9 %632 00025 %
The Discovery Channel0,2 %0,2 %58 0002 %
TLC1,5 %1,4 %589 00024 %
Discovery Networks Finland8,4 %8,2 %1 323 00053 %
FOX2,8 %2,5 %757 00030 %
National Geographic Channel1,8 %1,4 %589 00024 %
Fox Networks Group4,6 %3,9 %981 00039 %
Music TV0,2 %0,2 %108 0004 %
Muut2,8 %2,5 %662 00027 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 139 00086 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1100 talouden otokseen (noin 2300 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.