Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, heinäkuu 2018
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 486 000
Viikot: 27-30/2018
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 023 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 81 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 16 t 0 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 17 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,5 %22,9 %1 567 00063 %
Yle TV215,3 %16,5 %1 501 00060 %
Yle Teema2,3 %1,9 %750 00030 %
Yle Fem1,2 %1,5 %632 00025 %
Yle yhteensä47,3 %42,8 %1 819 00073 %
MTV314,2 %18,4 %1 567 00063 %
Sub3,4 %3,6 %1 050 00042 %
AVA2,7 %2,7 %762 00031 %
C More Total1,3 %0,6 %225 0009 %
MTV yhteensä21,6 %25,3 %1 767 00071 %
Nelonen6,4 %7,6 %1 293 00052 %
Jim2,4 %2,4 %835 00034 %
Liv3,8 %3,7 %953 00038 %
Hero1,5 %1,9 %615 00025 %
Nelosen maksukanavat0,1 %0,1 %54 0002 %
Nelonen Media yhteensä14,1 %15,7 %1 574 00063 %
TV52,3 %2,1 %850 00034 %
Kutonen1,3 %1,4 %627 00025 %
Frii3,2 %3,2 %587 00024 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %39 0002 %
TLC1,5 %1,5 %539 00022 %
Discovery Networks Finland8,5 %8,4 %1 227 00049 %
FOX2,7 %2,1 %672 00027 %
National Geographic Channel1,9 %1,5 %543 00022 %
Fox Networks Group4,6 %3,6 %875 00035 %
Music TV0,2 %0,2 %83 0003 %
Muut3,7 %4,0 %694 00028 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 023 00081 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.