Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, heinäkuu 2018
Kohderyhmä: Naiset 4+
Kohderyhmän väestö: 2 666 000
Viikot: 27-30/2018
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 148 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 81 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 15 t 13 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 11 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,0 %22,7 %1 608 00060 %
Yle TV215,6 %16,6 %1 587 00060 %
Yle Teema2,3 %1,9 %772 00029 %
Yle Fem1,2 %1,5 %654 00025 %
Yle yhteensä47,2 %42,8 %1 917 00072 %
MTV314,0 %18,3 %1 625 00061 %
Sub3,6 %3,7 %1 095 00041 %
AVA2,7 %2,7 %769 00029 %
C More Total1,4 %0,7 %246 0009 %
MTV yhteensä21,7 %25,3 %1 849 00069 %
Nelonen6,4 %7,6 %1 348 00051 %
Jim2,4 %2,4 %855 00032 %
Liv3,7 %3,7 %972 00036 %
Hero1,5 %1,9 %624 00023 %
Nelosen maksukanavat0,1 %0,1 %56 0002 %
Nelonen Media yhteensä14,1 %15,7 %1 645 00062 %
TV52,3 %2,1 %868 00033 %
Kutonen1,3 %1,4 %638 00024 %
Frii3,1 %3,2 %595 00022 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %41 0002 %
TLC1,4 %1,4 %547 00021 %
Discovery Networks Finland8,4 %8,4 %1 263 00047 %
FOX2,8 %2,2 %709 00027 %
National Geographic Channel1,8 %1,5 %555 00021 %
Fox Networks Group4,6 %3,7 %917 00034 %
Music TV0,2 %0,2 %85 0003 %
Muut3,8 %4,0 %726 00027 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 148 00081 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.