Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, kesäkuu 2018
Kohderyhmä: Kaikki 45–64-vuotiaat
Kohderyhmän väestö: 1 441 000
Viikot: 23-26/2018
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 1 358 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 94 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 21 t 56 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 6 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV125,4 %20,6 %1 224 00085 %
Yle TV219,2 %22,4 %1 119 00078 %
Yle Teema2,3 %2,2 %716 00050 %
Yle Fem1,3 %1,3 %573 00040 %
Yle yhteensä48,1 %46,5 %1 309 00091 %
MTV312,2 %15,1 %1 185 00082 %
Sub3,6 %3,8 %839 00058 %
AVA2,6 %2,9 %614 00043 %
C More Total1,5 %1,4 %189 00013 %
MTV yhteensä19,9 %23,1 %1 245 00086 %
Nelonen6,6 %7,4 %1 028 00071 %
Jim2,4 %2,8 %713 00049 %
Liv3,2 %3,2 %762 00053 %
Hero1,7 %2,1 %557 00039 %
Nelosen maksukanavat0,1 %0,1 %45 0003 %
Nelonen Media yhteensä14,0 %15,5 %1 150 00080 %
TV52,9 %2,9 %794 00055 %
Kutonen2,5 %2,2 %659 00046 %
Frii2,3 %2,2 %506 00035 %
The Discovery Channel0,2 %0,1 %33 0002 %
TLC1,0 %1,1 %411 00029 %
Discovery Networks Finland9,1 %8,7 %965 00067 %
FOX2,4 %1,9 %557 00039 %
National Geographic Channel3,2 %2,0 %539 00037 %
Fox Networks Group5,6 %3,8 %739 00051 %
Music TV0,2 %0,1 %51 0004 %
Muut3,1 %2,3 %509 00035 %
Yhteensä100,0 %100,0 %1 358 00094 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.