Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, huhtikuu 2019
Kohderyhmä: Naiset 4+
Kohderyhmän väestö: 2 672 000
Viikot: 14-17/2019
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 404 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 90 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 18 t 11 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 35 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV129,6 %25,2 %1 821 00068 %
Yle TV28,7 %7,4 %1 751 00066 %
Yle Teema&Fem3,3 %2,9 %1 112 00042 %
Yle yhteensä41,6 %35,5 %2 110 00079 %
MTV318,1 %22,9 %1 957 00073 %
Sub2,7 %2,6 %1 240 00046 %
AVA2,4 %2,0 %964 00036 %
C More Total0,9 %0,4 %254 00010 %
MTV yhteensä24,1 %27,9 %2 131 00080 %
Nelonen11,5 %15,5 %1 851 00069 %
Jim2,6 %2,4 %948 00035 %
Liv3,4 %3,6 %1 208 00045 %
Hero1,2 %1,3 %672 00025 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä18,6 %22,9 %2 043 00076 %
TV53,0 %2,8 %1 173 00044 %
Kutonen1,3 %1,4 %735 00027 %
Frii2,2 %2,2 %651 00024 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %39 0001 %
TLC1,7 %1,4 %614 00023 %
Discovery Networks Finland8,7 %8,3 %1 521 00057 %
FOX2,3 %2,1 %834 00031 %
National Geographic Channel1,8 %1,1 %613 00023 %
Fox Networks Group4,0 %3,2 %1 068 00040 %
Music TV0,2 %0,1 %97 0004 %
AlfaTV0,3 %0,5 %409 00015 %
Muut2,4 %1,7 %446 00017 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 404 00090 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.