Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, lokakuu 2022
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 519 000
Viikot: 40-43/2022
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 171 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 86 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 19 t 10 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 45 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,1 %24,8 %1 677 00067 %
Yle TV26,6 %4,7 %1 496 00059 %
Yle Teema&Fem2,7 %2,4 %1 011 00040 %
Yle yhteensä37,5 %31,9 %1 885 00075 %
MTV324,1 %29,6 %1 790 00071 %
Sub2,9 %3,0 %1 035 00041 %
AVA2,8 %2,3 %924 00037 %
C More Total0,7 %0,6 %221 0009 %
MTV yhteensä30,4 %35,6 %1 938 00077 %
Nelonen10,6 %14,0 %1 554 00062 %
Jim2,1 %1,5 %838 00033 %
Liv2,2 %1,9 %960 00038 %
Hero1,0 %1,2 %583 00023 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä16,0 %18,8 %1 762 00070 %
TV52,4 %1,9 %967 00038 %
Kutonen1,0 %1,0 %619 00025 %
Frii2,4 %2,1 %628 00025 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %11 0000 %
TLC2,7 %2,2 %599 00024 %
Warner Bros. Discovery8,6 %7,4 %1 313 00052 %
STAR Channel1,6 %1,3 %618 00025 %
National Geographic Channel1,7 %1,0 %537 00021 %
Disney Finland3,3 %2,3 %876 00035 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,6 %2,1 %657 00026 %
Muut2,8 %2,3 %572 00023 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 171 00086 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.