Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, marraskuu 2022
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 519 000
Viikot: 44-47/2022
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 173 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 86 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 19 t 48 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 49 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV129,1 %25,6 %1 701 00068 %
Yle TV29,6 %7,3 %1 512 00060 %
Yle Teema&Fem3,2 %3,5 %1 068 00042 %
Yle yhteensä42,0 %36,3 %1 907 00076 %
MTV321,4 %26,3 %1 781 00071 %
Sub2,8 %3,3 %1 124 00045 %
AVA2,8 %2,3 %889 00035 %
C More Total0,5 %0,5 %228 0009 %
MTV yhteensä27,6 %32,4 %1 914 00076 %
Nelonen9,1 %12,0 %1 486 00059 %
Jim1,9 %1,6 %891 00035 %
Liv2,0 %1,7 %953 00038 %
Hero1,0 %1,2 %585 00023 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä14,0 %16,6 %1 722 00068 %
TV52,9 %2,6 %1 036 00041 %
Kutonen1,2 %1,1 %640 00025 %
Frii2,2 %2,1 %626 00025 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %17 0001 %
TLC2,9 %2,5 %652 00026 %
Warner Bros. Discovery9,4 %8,4 %1 376 00055 %
STAR Channel1,8 %1,5 %653 00026 %
National Geographic Channel1,6 %1,1 %564 00022 %
Disney Finland3,4 %2,6 %920 00037 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,5 %1,9 %650 00026 %
Muut2,4 %2,0 %547 00022 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 173 00086 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.